Thursday, April 8, 2010


اصلاحات تدریجی و آگاهی مردم، دمکراسی پايدار را به ارمغان می آورد، در حالی که انقلاب و هرج و مرج تنها راهگشای دیکتاتوری اقتدارگران پنهان است


امیدوارم ریشه اصلاحات را نخشکانند که اگر دوباره یک انقلاب بشود دیکتاتوری بسیار سیاه‌تری از سال 57 گریبانگیرمان می‌شود و تجزیه ایران را پیش رو خواهیم داشت.


همه ما که خواستار بهبود وضع کشور و بدست آوردن آزادی و مردم سالاری هستیم، باید توجه داشته باشیم که اکنون دو راه بیشتر در مقابل ندارم: یا اصلاحات تدریجی و یا انقلاب و سرنگونی رژیم.


هموطن! کودتاچیان و اقتدارگران به یقین گزینه دوم را آرزو دارند و می‌پسندند. چرا که از انقلاب و هرج و مرج ناشی از آن به خوبی بهره می‌گیرند و رنگ عوض می‌کنند و در قالبهای نو و مردم فریب دوباره قدرت را در دست خواهند گرفت و دیکتاتوری بسیار سیاه‌تری از انقلاب 57 را بر ایران تحمیل خواهند کرد. این کار را خوب بلد هستند. یادمان نرود که سی سال پیش چگونه اقتدارگران فرد فرد ِ نیروهای مردمی و آزاد اندیش، که صاحبان اندیشه انقلاب بودند، را حذف کردند و دیکتاتوری شومیشان را تا هم اکنون ادامه داده‌اند. این بار حتی به مانند گذشته، رهبران فکری و آزادیخواه ِمردمی وجود ندارند.


انقلاب در اين شرايط يعنی ديکتاتوری و تجزيه ايران، ای ياران سبز، خاک اين مرز و بوم را حفظ کنيم.


No comments:

Post a Comment