Tuesday, March 2, 2010


کليد موفقيت سبزها در اطلاع رسانی: نبايد توده مردم رو با تبليغات ضد دين از جنبش طرد کنيم!


يار دبستانی من، همراه سبز من، اگر ما اخلاق گرا هستيم، اگر ما معتقد به دين نيستيم، اگر ما ضد دين هم هستيم، فراموش نکنيم که بافت اکثريت توده مردم کشور ما مذهبی هست و الان جای بحث و جدلهای بين علم و دين نيست.


ما نبايد با موضع ضد دينی توده مردم رو از خودمون منزوی کنيم، بلکه برعکس بايد بهشون توضيح بديم و نشون بديم که دزدي ها، دروغ ها و جنايات حکومت فعلی درست ضد همون دينيه که اونا بهش اعتقاد دارن. اينجوری هم آگاه ميشن و ضد حکومت، و هم سبز ميشن و همراه جنبش.


من حرف تو رو می فهمم و قبول دارم که بايد خرافات رو از ذهن مردم زدود، دين بايد از سياست جدا باشه، ولی الان وقت مطرح کردنش به توده نيست، اين کار فرهنگی دراز مدت می طلبه که شروع هم شده، پس:


همراه شو عزيز...


1 comment:

  1. کی‌ گفته بافته کشور ما مذهبی‌ هستش؟ آقا جون‌ ای بابا، شما از بابت خودت حرف بزن. عجب گرفتاری شدیم با این مذهب، هرچی‌ بگی‌ به یه جای یکی‌ بر میخوره. من به شخص از این مذهب بسیار بدم میاد و اینو همیشه تکرار می‌کنم حتی به قیمت تنها موندن.

    ReplyDelete